Super Oferte Litoral Romania 2017 - - Hotel Vox Maris Resort 3* Costinesti - De la 550 lei/pers/ sejur 5 nopti! - - Hotel Florida 3* Mamaia - De la 486 Lei/pers/sejur 6 nopti! - - Q Hotel 3* Neptun - De la 705 Lei/pers/sejur 6 nopti! - - REZERVA ACUM!
Agenția de Turism AdminPedia
Vacanțele tale pe drumurile noastre
Facebook Youtube Pinterest
Cursuri Adminpedia
Cum fac o rezervare?

Cum fac o rezervare?

Adminpedia va pune la dispozitie mai multe modalitati de rezervare/plata a serviciilor turistice.

Rezervari Bilete Avion

Cum rezerv un bilet de avion?
Pentru manual rezervare bilete avion, dati click aici.

Pot modifica biletul cumparat?
Biletele pot fi modificate in conformitate cu regulile tarifare impuse de companiile aeriene in cauza. Fiecare bilet are o regula separata, unele sunt modificabile gratuit (cele mai scumpe), altele cu o anumita penalizare, iar altele sunt nemodificabile (cele mai ieftine). Pentru detalii referitoare la biletul d-voastra va rugam sa ne contactati aici.

Pot anula biletul cumparat?
Anularea biletelor se face conform regulii tarifare care sta la baza tarifului biletului de avion. Fiecare bilet are o regula separata, unele sunt rambursabile fara penalizare (cele mai scumpe), altele cu o anumita penalizare, iar altele sunt nerambursabile (cele mai ieftine). Pentru detalii referitoare la biletul d-voastra va rugam sa ne contactati aici.

Cum obtin cel mai mic tarif?
1. Rezervati din timp – in majoritatea cazurilor, cu cat va planificati calatoria si va cumparati biletul de avion cu mai mult timp inainte de data plecarii (in general cu mai mult de 30 zile in avans), cu atat veti obtine un pret mai mic.

2. Fiti flexibili – in masura in care este posibil nu alegeti date fixe de plecare si intoarcere; e posibil sa existe un pret mult mai mic daca plecati cu 1 – 2 zile mai repede sau mai tarziu, iar recomandarea noastra este sa utilizati intotdeauna optiunea “+/- 3 zile” din formularul de cautare.

3. Regula de sedere minima la destinatie – majoritatea tarifelor mici, promotionale sunt conditionate de sederea unei perioade minime la destinatie – de regula o noapte de Sambata spre Duminica sau minim 3 zile. Pentru a obtine cel mai bun pret incercati sa va planificati calatoria astfel incat sa includa cel putin 3 zile de sedere la destinatie, sau o noapte de Sambata spre Duminica.

4. Bilete pentru zbor doar dus – in general tarifele pentru calatorii dus-intors sunt mai mici decat cele pentru zboruri doar dus, de aceea va recomandam ca intotdeauna sa verificati si pretul unui zbor dus-intors pe ruta dorita, chiar daca doriti un zbor numai dus.

Cand si cum imi primesc biletul?
Toate biletele sunt in format electronic, astfel incat puteti sa primiti confirmarile electronice prin e-mail sau fax.

Cat de sigura este cumpararea unui bilet online?
Pentru ca datele d-voastra personale sa fie in siguranta, depunem toate eforturile pentru a apela la cele mai noi tehnologii de pe piata in ceea ce priveste transmiterea si stocarea datelor d-voastra. Informatiile sunt transmise criptat de pe calculatorul d-voastra prin intermediul tehnologei SSL (Secure Socket Layer) astfel incat riscul instrainarii acestora este minim.

Care sunt conditiile generale de rezervare-vanzare a unui bilet de avion?
Pentru a vedea care sunt conditiile generale de rezervare-vanzare a unui bilet de avion, dati click aici.

Pe zborurile caror companii aeriene pot cumpara bilete prin intermediul www.fly.ro?
Pe site-ul nostru puteti cumpara bilete atat pentru curse ale operatorilor low cost (de ex: WizzAir, EasyJet), cat si ale operatorilor curselor de linie (de ex.: Tarom, Air France, Austrian etc.).

Am gresit nume, prenume, data nasterii, date de contact in timpul rezervarii; ce pot sa fac?
Daca ati gresit nume / prenume / data nasterii / date de contact in timpul rezervarii, va rugam sa ne contactati de urgenta aici, pentru a va putea informa cu privire la posibilitatile si conditiile modificarii respectivelor date.

Cum rezerv bilete pentru un grup?
Pentru a rezerva bilete pentru un grup mai mare de 9 pers, va rugam sa ne contactati .Agentii nostri vor obtine cotatiile cerute din partea companiilor aeriene si va vor raspunde in cel mai scurt timp.

Pot calatori cu animale de companie?
Fiecare companie aeriana are regulile sale proprii cu privire la transportul animalelor de companie. Aceste reguli de multe ori sunt diferite in functie de aeronava cu care se zboara pe ruta respectiva.

Modalitati de plata

Care sunt modalitatile de plata pentru o rezervare pe fly.ro?
Pentru modalitatile de plata va rugam sa dati click aici.

Care sunt tipurile de card acceptate?
Pentru plati puteti folosi carduri de tip: Visa sau MasterCard.

Cardul meu este respins; ce pot sa fac?
Va rugam sa verificati daca ati introdus corect numarul cardului si data expirarii. Daca este asa va rugam sa verificati daca sunt permise platile online cu cardul pe care il detineti. In cazul in care aveti un plafon maxim pe care il puteti utiliza pe zi sau pe tranzactie, va rugam sa verificati daca nu l-ati depasit. In ultima instanta va rugam sa va asigurati ca aveti fonduri suficiente!

Sunt informatiile mele personale si datele card-ului protejate cand achit online?
Pentru ca datele d-voastra personale sa fie in siguranta, depunem toate eforturile pentru a apela la cele mai noi tehnologii de pe piata in ceea ce priveste transmiterea si stocarea datelor d-voastra. Informatiile sunt transmise criptat de pe calculatorul d-voastra prin intermediul tehnologei SSL (Secure Socket Layer) astfel incat riscul instrainarii acestora este minim.In acest sens folosim sistemul de plati electronice PayU (fostul ePayment), parte a grupului european de plati online omonim cu operatiuni in Polonia, Romania, Ungaria, Cehia, Rusia, Turcia si Ucraina.

Pot obtine o factura fiscala pentru biletul cumparat?
Da

In cazul platii prin transfer bancar, in cat timp primesc biletul de avion?
Daca plata se face prin virament bancar dintr-un cont din Romania, transferul poate dura pana la 48 ore. Daca plata se face din strainatate transferul poate dura pana la 7 zile. Biletul se emite doar dupa ce avem confirmarea ca banii sunt in contul Eximtur. Daca sunteti din Romania, va sugeram sa depuneti banii direct in contul Eximtur, pentru ca noi sa ii vedem in cel mai scurt timp si sa emitem biletul de avion.

Pot achizitiona un bilet de avion in rate?
Biletele de avion pot fi achizitionate in rate daca detineti anumite tipuri de carduri puse la dispozitie de Garanti Bank sau Credit Europe Bank. Va rugam sa contactati bancile respective pentru a primi informatii referitoare la cum puteti intra in posesia acestor carduri. Dupa ce aveti un astfel de card, biletul se poate achizitiona de la oricare dintre sediile noastre din tara.

Bagaje

Cate bagaje pot transporta?
Numarul de bagaje acceptate la zbor difera in functie de compania aeriana, clasa de rezervare sau destinatia dv. Pentru detalii referitoare la rezervarea d-voastra va rugam sa ne contactati.

Ce greutate pot avea bagajele mele?
Greutatea bagajelor d-voastra depinde compania aeriana cu care zburati, clasa de rezervare si destinatia pe care calatoriti. Pe multe dintre companii si destinatii, regula de baza este: un bagaj de cala de max. 23 kg si unul de mana de max. 10 kg (dim: 55 X 40 X 20 cm). Scaunul cu rotile pentru pasagerii cu disabilitati este transportat gratuit de catre majoritatea companiilor.

Ce obiecte sunt interzise in bagajul de mana?
In bagajul de mana este interzis sa aveti lichide de orice fel in recipiente mai mari de 100 ml, obiecte ascutite sau contondente, arme, droguri, obiecte explozive, dispozitive de soc s.a.m.d.

Copiii si infantii au dreptul la acelasi tip de bagaje ca si un adult?
Copiii peste 2 ani au dreptul la acelasi tip de bagaj ca si un adult.Pentru infanti (sub2 ani) parintii au dreptul sa aiba asupra lor un bagaj de mana de max. 10 kg. Pe langa acesta se poat transporta gratuit si caruciorul pliabil aferent infantului.

Pot sa transport medicamente?
Medicamentele se transporta in mod normal in bagajul de cala. Daca aveti nevoie de anumite medicamente pe timpul zborului (de ex. insulina), aveti nevoie de o scrisoare medicala care sa demonstreze acest lucru.

Pot sa transport animale de companie?
Unele companii permit transportul animalelor de companie, pe anumite rute, in functie de aeronava cu care se zboara. Pentru acest tip de serviciu, va rugam sa ne contactati pentru a-l putea solicita companiei aeriene, urmand sa va comunicam conditiile in care le puteti transporta cu d-voastra.

Pot sa transport echipamente sportive, instrumente muzicale, laptop-uri?
Da, daca va incadrati in dimensiunile impuse de catre regulile companiilor aeriene. Pentru acest tipuri de bagaje, de obicei, companiile impun costuri suplimentare care difera de la o companie la alta. Mai putin in cazul laptop-ului care poate fi transportat alaturi de bagajul de mana gratuit pe majoritatea rutelor.

Ce trebuie sa fac daca bagajul meu a fost pierdut sau deteriorat?
In cazul in care bagajul dv a fost pierdut sau a fost deteriorat, va rugam sa completati un formular de reclamatie la biroul Lost&Found din cadrul aeroportului pe care aterizati.

Check-in online

Ce companii aeriene accepta check-in online?
Afla aici companiile aeriene care accepta check-in online.

Cum fac check-in-ul online?
Accesad acest link si completand datele cerute de companie.

Ce documente de calatorie sunt acceptate?
Puteti calatori cu pasaportul valabil minim 6 luni de la incheierea calatoriei pe orice ruta. Pe unele rute se poate calatori si cu cartea de identitate. Mai multe detalii aflati accesand pagina Ministerului de Externe

Cand se poate face check-in-ul online?
Check-in-ul online este permis doar la companiile care ofera aceasta optiune si se face de obicei cu aprox 24 de ore inainte de zbor. Exista si exceptii: WizzAir – 7 zile inainte de zbor, Tarom – 30 ore inainte de zbor etc. Pentru a face webcheck-in la biletul d-voastra va rugam accesati pagina companiei pe care a fost emis biletul.

Pot sa modific rezervarea, dupa ce am facut check-in-ul online?
Daca ati facut deja check-in-ul online multe companii nu mai permit modificarea rezervarii. Pentru a afla raspunsul la fiecare situatie in parte, trebuie contactata compania aeriana.

Cu cat timp inainte de zbor trebuie sa fiu la aeroport pentru check-in? Dar daca am facut check-in-ul online?
Va recomandam sa va prezentati cu cel putin 3 ore inainte de zbor la aeroport. In cazul in care aveti facut check-in-ul online va recomandam sa ajungeti la aeroport cu cel putin 1 ora si 30 min. inainte de zbor.

Documente de calatorie

Ce documente de calatorie sunt acceptate?
Puteti calatori cu pasaportul sau cartea de identitate, in functie de ruta si destinatie.

Pot sa calatoresc cu permisul de conducere?
Nu! Va recomandam sa aveti asupra dv pasaportul sau o carte de identitate valabila in vederea efectuarii formalitatilor de imbarcare.

Pasageri cu nevoi speciale

Pana in ce luna de sarcina pot calatori?
Multe dintre companii permit femeilor insarcinate sa calatoreasca, pe propria lor raspundere, pana in saptamana a 28-a de sarcina. Dupa ce acest termen este nevoie de acordul scris al doctorului ginecolog. Pentru informatii specifice rutei d-voastra va rugam sa ne contactati aici.

Pot sa imi duc scaunul cu rotile personal la zbor?
Scaunul cu rotile pentru pasagerii cu disabilitati este transportat gratuit de catre majoritatea companiilor.

Pot comanda la momentul rezervarii un tip special de masa pe zbor?
In cazul in care pe zborul ales se ofera mese gratuite, puteti alege, in momentul rezervarii, tipul de masa dorit. Confirmarea acestuia o puteti obtine pe loc, sau in scurt timp, de la rezervare. Acest serviciu este recomandat sa fie cerut cu minim 24 de ore inainte de zbor, pentru a avea sanse bune sa fie confirmat.

Copii si bebelusi (infanti)

Pana la ce varsta are copilul meu reducere?
Reducerile pentru copii se acorda in functie de compania aeriana si de tipul de tarif. Cu cat un tarif este mai mic, cu atat este mai restrictiv din punct de vedere al conditiilor de reducere. In general copiii intre 2-12 ani au o reducere din tariful de baza (fara taxe).

Care sunt conditiile in care pot calatori minorii neinsotiti?
Conditiile de calatorie pentru minorii neinsotiti sunt specifice fiecarei companii si tari in parte. Va rugam sa ne contactati in vederea efectuarii unor astfel de rezervari.

Care sunt bagajele gratuite pentru un bebelus(infanti 0-2 ani)?
Pentru bebelusi este permis transportul gratuit al carucioarelor. In cazul in care nu sunt pliabile, acestea se transporta la cala avionului. Pentru infantii (sub2 ani) parintii au dreptul sa aiba asupra lor un bagaj de mana de max. 10 kg pe majoritatea companiilor.

Copiii intre 2-12 ani pot avea, gratuit, acelasi bagaj ca si un adult?
Da.

Rezervari Hotel

Adminpedia va usureaza cautarile prin platforma internationala de rezervari hoteliere booking.com.

Aveti posibilitatea de a cauta peste 425.000 hoteluri, apartamente, vile şi altele.

 1. Cautare. Se alege destinatia,  se introduc datele de calatorie in campurile formularului de cautare. Rasfoiti rezultatele afisate in urma cautarii in baza de date a sistemului, conform criteriilor selectate de dumneavoastra. Aveti optiuni suplimentare de cautare si de filtrare a rezultatelor dupa mai multe criterii. Selectati produsul dorit si completati datele necesare.

2. Plata. Platiti contravaloarea serviciului selectat, fie online, prin card de credit, fie doar faceti rezervarea urmand a plati la hotel in momentul check-in-ului, in functie de conceptul   hotelului respectiv. Daca nu dispuneti de un card de credit activat pentru plati online, ne puteti contacta telefonic la numerele: 0268587230 sau 0720065918, puteti face plata cash, prin depunere in contul nostru, sau prin virament bancar, iar noi facem rezervarea/plata in locul dumneavoastra.

3. Confirmare. Ulterior rezervarii, sistemul va trimite un e-mail de confirmare.

Rezervari Pachete Turistice

In cazut pachetelor turistice, Adminpedia va propune o gama larga de sejururi, circuite, si vacante tematice, atat individuale, cat si cu transport inclus sau excursii organizate.

1. Cautare. Ofertele le puteti vizualiza pe site-ul nostru sau va puteti abona la newsletterul nostru pentru a primi pe email cele mai noi oferte. Ofertele afisate sunt cu character informativ, iar agentia isi rezerva dreptul de a le modifica in orice moment. Va rugam sa ne contactati, telefonic, la numerele: 0268587230 sau 0720065918, sau pe email: turism@adminpedia.ro pentru a verifica disponibilitatea. De asemenea va stam la dispozitie si pentru alte oferte, sau oferte personalizate, pentru care va rugam sa ne contactati, prim mijloacele mentionate mai sus, sau puteti completa formularul nostru pentru cautare alte oferte.

2. Rezervare. Dupa ce ati primit confirmarea disponibilitatii din partea noastra, va emitem o factura proforma si se incheie contractul cu turistul.

3. Plata. Plata pachetului turistic se face prin plata in contul nostru sau transfer bancar. Dumneavoastra aveti obligatia de a ne transmite dovada platii, pe email sau fax.

4. Confirmare. In momentul achitarii avansului sau in momentul platii integrale, dupa caz, primiti confirmarea rezervarii/inscrierii prin emiterea facturii si chitantei pentru suma achitata.

Nota: pentru mai multe detalii despre proceduri aveti la dispozitie pe site-ul nostru Contract cadru cu turistul.